Podsterowność ...

2000-2006 | silnik: S54
Awatar użytkownika
Lassie
Posty: 476
Rejestracja: pn gru 27, 2010 14:04
Auto: Świniolot M3
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Podsterowność ...

Post autor: Lassie » pt lis 28, 2014 02:04

Tzw. square setup. Niestety, M-ki produkowali celowo podsterowne, by przeciętny "Schmidt" tudzież "Smith" nie rozwalił się zbyt prędko po zakupie...

Co do oryginalnego pytania, to na 90% zmienili sprężyny (które to i tak w większości tzw. przedliftów już zostały wymienione) - od 12/04 montowali te od CS (nie CSL). I tyle zmian, także żadnych czarów tam nie było (zresztą musieliby przeorać praktycznie całą konstrukcję, by zmienić niewiele więcej).

Awatar użytkownika
porscheee
Posty: 450
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 21:24
Auto: 9x911
Lokalizacja: Gdynia

Re: Podsterowność ...

Post autor: porscheee » pt lis 28, 2014 02:27

Teraz aso sprzedaje sprężyny tylko te co występowały od 12/04 ? Jeżeli komus peknie jedna to musi wyminic 2 w przedlifcie w takim razie ? Jaka była dokładnie w nich róznica ?
Właśnie sprawdziłem - tylne sprężyny sa wogole niedostępne w aso :shock:
Ktos wie jak długo i czy już nie będzie - jaki powód ? Dziwne...
Przednich tez nie maja w ofercie , a kupując uzywke nie wiadomo z jakiego rocznika skoro były roznice ...
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2066
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Podsterowność ...

Post autor: Pawel_M3GT » pt lis 28, 2014 03:07

Po co kupowac seryjne sprezyny skoro za smieszne pieniadze mozna kupic sportowe sprezyny dobrych firm? np eibach 500zl

Awatar użytkownika
porscheee
Posty: 450
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 21:24
Auto: 9x911
Lokalizacja: Gdynia

Re: Podsterowność ...

Post autor: porscheee » pt lis 28, 2014 03:09

nie każdy chce mieć niskie auto , sa tez tacy co cenia 100% oryginał , ja w jednej tez mam eibach-y kosztowały 480pln ale w drugiej mam oryginał i tak zostawiam ...
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black

Awatar użytkownika
Lassie
Posty: 476
Rejestracja: pn gru 27, 2010 14:04
Auto: Świniolot M3
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Podsterowność ...

Post autor: Lassie » pt lis 28, 2014 14:50

porscheee pisze:Teraz aso sprzedaje sprężyny tylko te co występowały od 12/04 ? Jeżeli komus peknie jedna to musi wyminic 2 w przedlifcie w takim razie ? Jaka była dokładnie w nich róznica ?
No a jak? Od 12/04 weszły po rewizji i tyle - po co mieliby sprzedawać poprzednie i nowe, np. 10% - 15% twardsze? Sprężyny raczej nie pękają zaraz po zakupie, więc raczej dobrą praktyką jest zawsze wymienianie obydwu.
Dokładna różnica była taka, że te poliftowe, tak jak w ogóle cały polift, są z domieszką złota, platyny i metali nie do końca jeszcze poznanych przez ludzkość, natomiast te poprzednie były klepane na obrabiarce z 1940 w Bangladeszu, z przetopionego złomu po chińskich wozach pancernych.

ODPOWIEDZ